2009/06/01

Pizza med salami & räkor

Jag kom på strax innan lunch att jag har inte hunnit skriva matsedel för denna veckan. Och stå och komma på vad man ska äta till lunch en timme innan är totalt värdelöst. Men jag hittade en gammal, med betoning på gammal, pizzamix. Gott blev det iaf.
Jag får sätta mig sen och plita ner en lista som är någorlunda hållbar. Har några långa dagar denna veckan och sen är det avslutning på Lillys dagis en kväll.
Pizza med salami & räkor
1 pkt pizzamix
Lite krossade tomater m. vitlök
4-5 salamibitar, strimlade
Räkor
4-5 crabbasticks
Ost
Oregano

Blev mycket mumsig. Har aldrig haft salami på pizza men det kan jag nog säga att jag kommer att ha igen. Molly beställde dessutom extra ost så det blev det också på den. Sen att hon skrapade av fyllningen och bara åt brödet blir denna mamman inte förvånad över. Men hon tycker det är gott med pizza;-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails