2009/06/23

Upp och ner

Veckan som gått har inte varit någon bra viktvecka. Mycket god mat och en massa slarv med godis. Och detta resulterar i 1 kg upp:-(. Och jag blir så jäkla sur på mig själv med mitt smygande med godis. Har nnästan varit varje dag förra veckan. Och jag är inte dum i huvudet för jag vet vad det gör. Men ändå har jag smögit med mitt frosseri. Surt, surt, surt:-(.
Har idag tagit den första Allevoshakern. Helt ok i smaken och inte alls så grynig som Nutriletten är. Jag ska bara ta någon dag nu för att få fart på vågen och så att jag får tillbaka gnista. Fattar inte hur jag kan tappa den iof eftersom jag verkligen vill gå ner. Livets största mysterium? Vill bli normal men ändå överäter jag för tillfället. Skit:-(. Men nu försöker jag igen. Jag kan inte tillåta mig att gå upp igen. Och det är sjukt hur fort jag går upp igen om jag inte sköter det. Orättvist:-(.

Vikt: Totalt -10,5 kg

Uppdatering 23/6
Nästa uppdatering 30/6

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails