2009/06/06

Ny snuttefilt

Jag och Molly har varit på marknad idag. Var faktiskt bara ute efter en ny snuttefilt till Lilly. Vi köpte hennes på markanaden för två år sedan och jag såg dom förra året också. Hennes börjar bli småhål i och fransig. Jag hoppas det fungerar iaf så att man har att byta med vi tvätt om inget annat. Hittade ett par foppatofflor också till henne. Men dom var alldeles för små så storlekarna stämde inte alls. Får kanske prova att sälja dom då. det blir till att leta efter andra nu igen då.
Ny till vänster alldeles ljusgul samt att Puh och gänget har fina färger. Gamla till höger alldeles grådaskig, småhålig och fransig.

Jag var ju uppe en runda hos pappa igår också för att träffa Johan. Visste att han hade blivit liten men blev ändå lite chockad över HUR lite han var. Men det var skitroligt att få skvallra en stund med honom iaf. Var rädd om dig Broder:-)

Vi ska snart på kalas. Johanna fyller 15, Alex blir 20 och Leo blir väl 46. Får väl se hur länge Lilly orkar för hon skulle minsann inte sova nu. Dom springer runder och leker tillsammans nu.


1 kommentar:

Johan sa...

Ja, ta hand om mig ska jag allt göra :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails