2009/06/08

Daggering :-o

Varning.

Ni som är finkänsliga eller inte tillräckligt gamla (under 15) kan hoppa över detta inlägg. För nu blir det snusk. Riktigt snusk.

Läste aftonbladet för en stund sedan och ser rubriken "Sexdans knäcker penisar". Ja och ni vet hur jag är ju så jag var bara tvungen att läsa vad som händer dom stackars penisarna;-). Då har det kommit en ny dans från jamaica som heter daggering. Kan kan engelska så blir det ännu mer snuskigare iaf i fantasin. Denna nya sexdans går ut på att tjejen står och gnider sig mot killen medan han sedan stöter. På 80-90-talet kallade vi det torrjucka;-). Så vissa av killarna tycker då detta är upphetsande och juckar med erektion. Och jag får väl vara den som talar om för dessa killarna då: Kör en hård sak hårt mot en fast sak och vad händer då. Den hårda saken går av. Snap, snap. Att man som tjej måste tala om sådana saker. Men det är klar att när det stora huvudet kopplas bort till förmån för det lilla finns inte många hjärnceller att tillgå. Men jag undrar vem som tycker det är roligas. Tjejen eller killen? Som tjej måste jag nog säga tjejen. Hetsa upp och sedan gå ifrån. Men det ser så töntigt ut. Ja, jag var tvungen bara att se vad det var och var hittade jag då det om inte på youtube. Vad tycker ni själva? Sommarhit kanske;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har svårt att förstå hur en snorre kan "gå av" då en snopp mig veteligen bara består av muskler å sånt. Tror inte min pillevitt innehåller nåt ben iaf? även att den ibland är benhård!

Nettan sa...

Nej jag tror inte heller att den går av i vanlig mening. Men man kan faktiskt få en fraktur även på snoppen även om den inte innehåller ben. Skulle tro att det är svällkropparna som tar stryk. Måste vara en hemska tanke;-). Blev rena anatomiklassen;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails