2009/06/18

Ulk, ulk...

Hektisk dag igår.

Insåg igår att Molly har blivit ganska äckelmagad.
När vi kom hem från jobb och dagis gick Lilly här och hmmm-ade. Molly parkerade sig i soffan. Så går Lilly och klaprar på något och när jag frågar vad hon har visar hon en hundmat. Samtidigt som hon gör det ser jag Molly börjar ulka. Jag var helt säker på att hon skulle kräkas.
Hon har även stått någon gång när jag tagit bajs på Lilly och ulkat men inte så mycket som hon gjorde igår.
Jag kanske ska förtydliga också att jag tog hundmaten för Lilly. Hon äter ju det mesta men det blir lite torrt utan mjölk;-).
Vädret var härligt så jag gick en bra runda i gårkväll också. Känner mig ganska nöjd faktiskt. Har skött maten gasnka hyffsat denna vecka. Har ätit på tider och inte småätit något. Det artar sig nog till slut ska ni se:-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails