2009/06/27

Grisskär är också färg ;-)

Denna lilla krabat satt i vårt storarumsfönster nu i em. När den kommit in vet jag inte riktigt men den måste ha använt ytterdörren för det är det ända vi haft öppet. Och ytterdörren liter i andra sidan av huset. Tur att inte Zingo eller katterna hade fått syn på den. Rickard lyckades få tag på den ganska lätt och släppten sen ut den. Tycker det har varit ett himla skrivande om fåglar dom senaste dagarna.

Var uppe hos Josse en runda innan idag. Kunde sitta ute så barnen fick leka också. Och frun har fått färg. För senast jag kollade så var nog grisskär också en färg;-). Kanske inte den färgen man önskar sig på sommaren men än dock färg.

Denna dagen har bara försvunnit. Bara ledig en dag till och sen är det jobb igen. Pust. Jag längtar så till semestern. Har kollat och jag har 9 arbetstillfällen kvar. Tyvärr avslutar jag mitt pass med helgen så jag får inga gratisdagar heller. Dom sista veckora är så jobbiga att jobba för man går bara på halvfart tycker man . Orkar liksom inte ta tag i saker på samma vis. Men det måste jag ju iaf men lusten och orken finns inte. Bara 2 veckor sen är det 4 veckors härlig ledighet som väntar. Det ska bli så jäkla skönt:-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails