2009/06/07

RÖSTA

Sverige-Danmark igår. Det gick ju bra iaf om man hade bott på andra sidan sundet;-). Riktig usel match. Magnus och Pia kom över en runda och det blev lite dricka. Stark sådan. Vi hade skittrevligt. Eftersom Rickard många gånger traskar iväg själv till dom känns det extra roligt när man får vara med. Men här sitter jag nu och skriver med händer som darrar lätt. Har verkligen mått bättre än jag gör nu, inget snack om saken. Magen är i uppror och huvudet känns lite litet. Varför lär man sig aldrig. Jag är för gammal för att dricka. Jag får värsta baksmällan och får dessutom "prata med Ulrik" alldeles för många gånger.Nu får det fasen dröja innan nästa gång.

Nu ska vi snart traska upp och rösta.
Ni glömmer väl inte?
Ingen ursäkt att man inte vill vara med i eu och därför röstar man inte. Jag är inte ett dugg insatt men jag ska rösta ändå. Tycker faktiskt att det är vår skyldighet. Men det är vad jag tycker.
RÖSTA

1 kommentar:

Barnens Hjältar sa...

Man får unna sig den där hemska kroppsliga belöningen nån gång ibland ;-)
Gissar att det var kul så länge det varade :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails