2009/06/29

Ont, det gör ont. Och en harflygare;-)

Behöver jag säga något mer än AJ. Jag har spenderat min fm framför datorn för då behöver jag inte röra så mycket på mig. Det gör skitont så fort jag gör det nämligen. Här hade behövt dammsugas men det får faktiskt vänta. Jag får spara på mig till jobbet så jag fixar det iaf. Lite självömkan såhär på måndagsmorgonen;-)

Molly har haft så mycket sött för sig idag. Hon kom innan och sa att det var en harflygare inne på toa. Kommer in och då sitter där en harkrank. Inte lätt att komma ihåg alla konstiga namn;-)
Sen kom hon med denna lappen. Hon läste nerifrån och upp. Och följande stod tydligen att läsa på den:

Jag älskar min kusiner

Jag älskar mamma
Jag älskar mig (:-))
Jag älskar pappa
Jag älskar Lilly

Kom ihåg, nerifrån och upp;-).
Mådde lite bättre när hon läste detta för mig:-)

2 kommentarer:

Amanda sa...

AJ! Jag lider verkligen med dig. ONT! Det ser riktigt ont ut. Usch...hoppas det känns bättre snart!

Vilken fin teckning. ^^ Barn är för goa! :o)

Barnens Hjältar sa...

Hua, ser inte så skönt ut :P

Så goa de är barnen..vad duktigt hon skriver :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails