2009/06/23

The family... Jaha...

Jag kan bli så sur på min kära familj ibland.
Jag ska fira mig den 4 juli och har sagt till om detta i god tid så att man inte ska behöva dubbelboka något.
Medelar pappsen och han kan inte får han har lovat C att hjälpa henne måla huset. Visst inga problem det är sådant som händer.
Så ringer Josse igår och säger att dom kan inte för dom ska åka till Tyskland. Jaha känner jag. Men inte nog med det. Nu skulle pappa komma ner och sitta barnvakt:-o. Då kan jag känna lite att han kunde inte komma när jag skulle firas men helt ok att passa barn. Då känner man sig inte speciellt viktig.
Jag blir så jäkla sur och framförallt ledsen över sådant.

Ne j nu ska vi snart göra oss redo för att ge oss iväg ner till sjön. Molly bredde gladeligen mackor i morse som vi ska ha med oss. Hade funderingar på att köra ner eftersom det tar sådan tid när vi ska gå hem. Inget roligt som lockar då;-). Men Mollan vill absolut att vi skulle gå så då gör vi väl det. Och ger vi oss iväg om en stund så borde vi komma hem i hyfsad tid iaf. Vi kommer inte att vara nere vi sjön länge . Inte som planerna ser ut iaf;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails