2010/06/01

Boka höstens Cykelfest

Jaha då har vi kommit in i juni.
Det går alldeles för fort. Jag hinner verkligen inte med längre. Jag blir nästan lite rädd över hur fort det går.
Men nog om det.

Planeringen för höstens cykelfest är i full gång. Jag har iof inte gjort så mycket mer än att varit lite bollplank men jag ser framemot kommande planering. Måste säga att det nog är en av dom trevligaste tillställningar jag varit på. Just att man inte visste vilka men skulle träffa och sen att alla var förväntansfulla över kvällen. 
En hel del inbjudningar har gått ut via facebook idag. Nu ska vi bara sätta upp lite på affären och kanske lägga lite i postlådor också. Jag hoppas på stor uppslutning med många nya ansikten och bekantskaper. Jag hoppas nästan vi kan bli så många så vi måste ha en riktigt stor lokal för att klara efterfesten. Vi har faktiskt satt en liten summa per par för att vi ska kunna ordna en riktig efterfest.
Jag hoppas anmälningarna börjar droppa in redan.
Så boka följande :-)

Cykelfest i Hästveda 11 september 2010

Du och din partner (make, sambo, pojk/flickvän, vän. Bara ni är två som gör detta tillsammans) är välkomna att vara med på cykelfest en lördagskväll i höst.
Det blir förrätt, huvudrätt, efterrätt och en hejdundrande efterfest!  Ni kommer att vara värdar för en av rätterna.

En vecka innan middagen får ni ett kuvert med information om vilken del av middagen ni ska planera och tillaga, samt hur många gäster som kommer (2 eller 3 andra par). Men vilka är hemligt! De kommer hemcyklandes till er på givet klockslag. Förrätten serveras kl. 18.00.

Inför varje rätt får alla ett kuvert med information om var ni ska cykla för att inta nästa rätt. Där träffar ni ett helt nytt gäng med gäster, och så fortsätter kvällen!

Som avslutning samlas vi alla för en gemensam efterfest! Förbered er på god mat och många skratt med gamla och nya vänner!

Så smörj cykeln och anmäl er till cykelfesthastveda@gmail.com med namn, adress och telefonnummer.
Uppge eventuella allergier eller annan specialkost. Kostnad 100 kr/par (för lokal och kostnader för efterfest). Anmäl senast 20 augusti!!!

Hälsningar Festkommittén, Katrin och Jeanette  

Varför stå utanför en sådan kväll som denna.

Känns lite som om jag spammar min egen blogg här med reklam. Men jag vill försöka sprida tillställningen och då får bloggen också vara lite reklampelare. Kan hoppas att det kanske är någon som läser och tycker det verkar intressant.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails