2010/06/13

Johans student

018 025 
Nyss hemkommen från Johans studentfest.
Mycket trevlig kväll med mycket trevliga människor.
Blev så glad när Josse sa tidigare idag att Camilla skulle komma också.
Jag började fundera lite och jag tror inte vi har träffats sedan Molly och Julia döptes och det är över 5 år sedan. Lite synd kan jag tycka  att det inte blir oftare. Jag är nog ganska glad över att jag har träffat henne på facebook så man har fått lite kontakt igen.
Men ikväll har det varit många skratt och många kramar :-).

009 
Emma och Camilla

074 
Och inte nog med det så var även Rosa och farmor där också. Så vi hade nästan riktig släktträff samtidigt som vi firade student.

111 143

Tjejerna höll till i hallen och spelade foosball eller så ritade dom på tavlan. Ja senare blev det ju lite disco också så då stuffade dom loss lite.

149 
Ibland händer undret att även jag blir med på någon bild. Kan vara riktigt trevligt faktiskt. Annars brukar det vara jag som står bakom kameran istället.

012 010

Susanne, Ludvig och Mona.

120 091

Josse och Gustav.

139
Och sist låt mig bara få fresta med lite godis.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails