2010/06/24

Takbygge och härligt dopp

Första semesterdagen idag.
Det känns helt underbart även om jag vaknade på lite kinkigt humör i morse. Jag har fått höra att jag oftast inte har det bästa morgonhumöret men i morse kändes de snäppet värre av någon anledning
.
Men det blev bättre när jag satt mig i lilla blå för att köra ner till stan och handla. Jag hade förberett mig på värsta folksamlingen på alla affärer men jag tyckte nog det flöt på bra. Ingen som stod och flåsade mig i nacken precis ;-).
Jag är helt förfärad över hur dyra jordgubbarna är. Dom tog 45 kronor litern utanför alla affärer. Så jag köpte inga. Hoppas på att dom sjunker lite tills i morgon. Vad snål jag känner mig nu ;-).

001 
Jag har väl inte hittat på så mycket mer idag. Stöttat vännen där han behövde ha stöttning med altantaket. Han håller fortfarande på. Han blev ju lite försinkad på grund av att jag var nere och handlade.

004
Jag och tjejerna tog oss ett litet dopp också. Vattnet hade lyckats bli hela 21 grader och när man väl kommit i var det så härligt. Badade en bra stund bara för att det var så skönt .

022

En liten glass hans också med förstås.
Glassbilen var här igår och det blev lite panikartat när jag bestämde mig för att vi nog skulle köpa lite glass. Vi missade den på vår gata men den stannar ovanför lekplatsen också så det är inte långt iväg det heller.

Då har vi midsommar i morgon. Här går det undan. Och vet ni? Idag är det 6 månader till julafton. Sug på den va ;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails