2010/06/09

Originell smultronplantering

Någon som ser vad som är fel på bilden?

004
Smultronplantorna som jag kämpade med förra året som jag till slut bara struntade i eftersom dom ändå inte ville komma. I alla fall inte förrän jag struntade i dom.

Så i år tänkte jag bara kolla om dom skulle komma igen helt av sig själv där dom var i krukorna. Jag skulle bara ställa in dom över vintern i garaget för att sedan ställa fram dom nu på våren.
Första problemet är att jag glömde ju ställa in dom så krukorna har blivit flagna på vissa ställen av kylan.
Andra problemet syns tydligt på bilden. Där växer inga smultronplantor i krukorna utan dom har rotat sig mellan plattorna. Det är nog bara jag som kan lyckas med en sådan helt idiotisk grej.

Nu har jag gått och tittat på dom lite och funderat på vad jag ska göra. Där kommer ändå bara upp ogräs mellan plattorna så jag kanske ska låta dom vara kvar. Men det ser jäkligt konstigt ut men vad fasen, man måste våga vara originell ibland också ;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails