2010/06/15

Grillkväll på Lillys

Grillkväll på Lillys dagis var planerad till ikväll.
I middags tornade molnen upp sig. Åskan kom indundrandes från 3 håll och himlen öppnade sig. Det har sedan varit mörkt på himlen och regnat hela eftermiddagen. Och med ens var grillkvällen hotad, igen.
Men lagom till kvällningen hade allt klarnat och solen vågat sig fram. Och grillningen var räddad.

038
062  064

Mellan grillning och fika var det naturligtvis lek.

022

106  111

Fröknarna” hade ordnat 2 stora spannar med såpbubblor. Och dessa var väldigt populära. Ibland lyckades dom få länga ormar av såpbubblor och det såg jättehäftigt ut.
Det blev en mycket trevlig kväll med tyvärr var det ganska få där. Men det kan inte passa alla alltid ju.

Nu har dom morgondagen kvar på dagis sedan har dom lite sommarlov fram till vecka 29.
Men först ska vi ha avslutning på Mollys dagis i morgonkväll.
Och det kommer att kännas väldigt konstigt.
Jag funderar på om jag inte ska köpa en liten sak till 2 av fröknarna som varit med från hon började dagis. Bara en liten sak som Molly kan ge sista dagen hon är där innan hon sak börja på fritids. Men sen vet jag inte om det känns ok att bara ge 2 av dom. Men sen tror jag nog att dom andra skulle förstå.
Aja, jag har några veckor att fundera på hur jag ska göra.

120

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails