2010/06/28

Jag behöver massor av vass

Solen gassar och jag måste säga att det känns helt ok att ha semester nu. Tittar man på vädret kommande vecka också så känns det ännu mer ok. Men sedan vet man ju aldrig heller men jag hoppas på att det ska hålla i sig.

Jag fick härlig sovmorgon i morse. Kändes att det var välbehövligt efter sena kvällar och “vaknatten” förra natten. Dukade frukost ute på altanen. Jag, Lilly och vännen åt medans Molly fortfarande sov. Kvart i 10 kom hon upp. Hon har ju sommarlov så när hon väl sover länge så är det skönt för henne. Sen går hon ju snart in i tonåren också. I lilla tonåren i alla fall ;-).

Vi ska ner på picnic på stranden lite senare i eftermiddag. En granne har ordnat liten sammankomst med fika och grillning. Ja lite badande lär det nog också bli. Inte helt tillfreds med detta på grund av:

1. Har två vilda vattendjur som är mer under vattnet än ovanför. Och vännen följer inte med så jag är själv med att hålla koll.
2. Måste dra på mig bikini offentligt. Så egentligen behöver jag ingen badstrand utan jag behöver vass, massor av vass ;-).

Men annars ser jag fram emot eftermiddagen. Ska bli riktigt trevligt.
Kan kanske bli färdig att planera in en dag med Katrin också så vi kan planera lite inför cykelfesten. Vi behöver sprida det lite bättre för det har tyvärr inte varit någon större rusning. Och vi vill verkligen ha många som kommer. 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails