2010/06/06

Nyklippta och ompysslade

Varit nere hos Alex och klippt mig samt kollat in hennes nya lägenhet. Väldigt fräsch och mysig lägenhet.
Dessutom ligger det i ett hus som en av vännens gamla vänner bodde i när vi träffades. Tror till och med att det var i samma trapp. Och där har man varit på några ordentliga fester som man senare gick hem ifrån tidig morgon. Ja jäklar vilka tider det var.

Jag hade bestämt mig för att klippa det ännu kortare än förra gången i nacken samt att det skulle vara längre framtill.
Och Alex är så jäkla duktig fast hon inte har utbildning ännu. Hon plattade det dessutom så det var så snyggt även om det var ovant att se sig själv i det. Jag har nämligen aldrig plattat mitt hår så det var kanske på tiden. Tyvärr fick jag duscha och tvätta håret när jag kom hem för jag hade småhår överallt. Men jag har lyckats få det bra bara genom att föna till det. Men det är kanske på tiden att jag skaffar mig en plattång.

067
068   
Jag är grymt nöjd.
 

Även Molly klipptes lite. Och hon blev också plattad vilket hon tyckte var häftigt. Jag såg på henne hur hon gillade att bli ompysslad.

071  
073
Och när klippningen var färdig gick hon till nästa station.
Station Matilda som fixade naglarna ;-).

087  088

Så jag tror inte bara det är jag som är nöjd för jag tror Molly är riktigt nöjd med dagen. Vem är inte det efter en sådan ompyssling :-).

Jag hade bara min gamla kamera med mig och jag vet inte riktigt vad som hänt med den. Bilderna ser nästan överexponerade ut och att det ligger en lätt dimma.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg frissa! Härlig att göra något nytt!!! Man måste ju förnyasej ibland. Klart Molly gillade att bli så ompysslad, vem gör inte det?
Ps din gammla kamera e kanske sur för att du skaffat dej en NY!!!, hihi!
Kram a-l

Nettan sa...

Tack. Ja, jag är supernöjd. Har alltid varit feg vad gäller frisyr och färg men senaste tiden vill jag verkligen förnya.
Hihihi, tänkte jag inte på att kameran kunde vara ;-).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails