2010/06/13

Ombyggnad färdig. Eller?

Min kära make gillade inte alls när jag satt 2 kolumner, 1 vid varje sida av inläggen. Jag vet inte om det är en vanesak att ha det på det viset för när jag varit inne på andra bloggar som har det så har det sett bra ut. Mitt såg bara rörigt ut.
Så nu ligger där bara 1 kolumn, som jag haft det tidigare. Och jag som ville förnya lite nu när möjligheten fanns.
Men jag har lagt en mörk bakgrund. Jag har själv svårt att läsa ljus text på mörk bakgrund men jag har “gråat” upp texten så kontrasten blir inte så skarp. Jag kunde läsa utan att bli yr i skallen och få flimmer framför ögonen.

Så vad tycker ni om den nya designen nu då?
Tar tacksamt emot både ris och ros. Kanske kan göra den ännu bättre ;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails