2010/06/11

Piercingar

Mötte en man eller kille, eller vad man nu kallar en pöjk i min ålder, häromdagen.
En man jag sett många gånger men denna gången hade han ett piercat ögonbryn. En liten stav ytters på ögonbrynet. Och jäkla vad sexig det var. Att en liten piercing kan göra så mycket.
Men dagens piercade ska ofta överdriva så mycket så det slutar med metall i hela ansiktet. Som image fungerar det kanske men att leva i vardagen så borde vara svårt. Kanske mest över alla fördomar då kanske. Men jag tycker inte det är snyggt med så mycket heller så det spelar inte så stor roll att fördomar finns.
Men en liten diskret sak som dessutom får min fantasi att skena. Kanske inget ovanligt ;-).
Kan undra om det finns några andra dolda spännande piercingar också. Ja, jag undrar det ;-).
En piercad bröstvårta och en piercad tunga? Oh, lala.
Och lyckan är gjord för hans fru.
Kanske ska dra iväg med min kära make och låta honom pierca tungan. Alltid svårt att veta vad man ska ge i födelsedagspresent men detta är ju perfekt. Inte alls för egen vinning ;-).
Nu skulle han nog aldrig gått med på detta.

Men det jag ville ha sagt var i alla fall att en liten piercing kan vara jäkligt sexig.   

1 kommentar:

Linda sa...

Hej.
Jag har försökt få min man att perca tungan men han vägrar.
Han tycker inte att det passar sig i hans yrke då han jobbar som väktare..
Hoppas du kan lyckas..

läs gärna min blogg.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails