2010/06/02

Finbesök och fotboll

Helén, Engla och Elliott kom en runda innan idag. Det var ett tag sedan vi träffades. Elliott hade blivit ganska stor mot senast. Men det händer mycket på en sådan lite på några månader.

201 203

Tjejerna sitter och väntar på lite fruktsallad, turkisk yoghurt och honung. Det är så jäkla gott tillsammans och jag kan tänka mig att det blir mycket av den varan under varma sommardagar.

210 213

Elliott njuter av det mjuka gräset. Det provsmakades även emellanåt ;-).

247
Det är bra att vara hjälpsam♥

Efteråt var det dags för Mollys fotboll. Jag måste säga att jag är riktigt imponerad av henne för hon är med hela tiden. Inget kink eller trams som det var förra året. Hon behövde kanske detta året för att mogna. Vi tyckte lite förra året att det inte var lönt att hon var med men hon var envis och ville så då fick hon även om det blev som det blev.
Jag sa till henne en gång idag att hon skulle gå och byta om innan vi skulle köra och hon svarade mig bara ok och gick och gjorde det. Lite paff blev jag men det visar ju att hon gillar det.

253 259

347  375
En varm och svettig Molly. I varje vattenpaus åkte solglasögonen på. Min cooling♥.

Nu sitter jag här och kommer på vad som är tråkigt med sommaren.
MYGG.
Jag har redan nu ikväll fått några ordentliga blemmor. Onödiga odjur.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails