2010/06/04

Premiärdoppad

Sådär då var man premiärdoppad.

018
Jag och tjejerna badade medans vännen fixade grillat.
Lilly bottnar nu, precis så huvudet är ovanför. Och hon var mer vild än tam för hon studsade runder hela tiden. Jag försökte hålla henne men hon ville vara själv. Kallsupar stup i kvarten men hon hostade och fortsatte som om inget hänt innan det var dags för nästa kallsup.
Bävar lite för alla sommarbad. Jag kommer aldrig våga åka iväg själv med dom.
Jag har tyckt att Molly är vild men Lilly är tyvärr ett snäpp värre. Puh, vad vi kommer att ha att göra.
Kan kanske säga att det inte alls är så varm och skönt som det ser ut. Det var ganska kallt och jag hade nog stoppljus tills jag fått en varm dusch efteråt ;-).

021  
Vännen fick ta Lilly efter en stund för hon blev alldeles blå på läpparna och tungan. Sen var det gott att kura upp sig under filten för att få upp värmen.

041 
Lilly gör av med lite potatisgratäng och grillat kött ;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails