2010/06/29

Planeringsmöte och fotande Molly

Var hos Katrin i eftermiddags för vårt första lilla planeringsmöte angående cykelfesten till hösten.
Vi har tyvärr inte fått så stort intresse som vi hade hoppats på men ännu finns det hopp. Vi har ordnat lappar att sätta upp på affärer och dylikt.
Så är ni intresserade gå in på

cykelfesthastveda@gmail.com

och anmäl er med namn och kontaktuppgifter.
Allt går av stapel den 11 september här i Hålan.
Priset är som tidigare 100 kronor per par för efterfestkostnader med lokal och tilltugg.
Vi vill gärna sprida denna roliga tillställning och hoppas att vi kan få in många fler anmälningar nu. Så bjud gärna in andra ni tror skulle kunna vara intresserade.

När vi satt där och planerade sprang Molly rundor med min lilla kamera och fotade. Hon arrangerade, testade vinklar och andra roliga saker. Det verkar som om mitt fotointresse har spridigt sig i denna familjen. Roligt.
Låt mig bjuda på några av hennes verk.

018  021

026 032

039 037

042 053

013 
Här var ett urval av bilder a´la Molly. Jag skulle kanske ha vattenmärkt dom med Mollan istället för Nettan :-).
Sista bilden gillar jag skarpt.
Men visst är hon påhittig?

2 kommentarer:

Katrin sa...

SÅ härliga bilder, tycker att det är helt fantastiskt med digitalkameror! Så kul att se världen ur barnens ögon...

Kram Katrin

Nettan sa...

Katrin: Jag är riktigt imponerad av kvaliteten på bilderna hon tog. Var faktiskt svårt att välja ut några stycken bara. Jag håller helt med dig om att det är roligt att se ur deras synvinkel.

Kram Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails