2010/06/27

Smarrig smörgåstårta

Vi har varit uppe hos Anneli och Leo och firat Alex, Johanna och Leo.
Underbart väder så dom hade dukat på altanen.
Så frun har lapat sol i skuggan då vill säga ;-). Solen undviker jag gärna om det går.

012 
En smarrig smörgåstårta var vad vi blev bjudna på. Så underbart gott i värmen med kall mat. Och att det sedan var smörgåstårta gjorde det ännu bättre.

044

Tjejerna passade på att leka lite vid poolen till att börja med. För det slutade med att dom var helt i och badade istället. Hade kanske inte väntat mig något annat egentligen.
Molly fick däremot stränga order om att inte dyka och vara under vattnet. Hon har nämligen varit vaken väldigt mycket inatt och haft ont i örat. Vaknat och varit ledsen. Sovit en stund inne hos oss för att sedan vakna och velat sova inne i sin säng. Varannan timme har det varit något. Så när Lilly vaknade kvart i 6 var jag inte mycket till människa. Jag kunde gå och lägga mig 2 timmar på förmiddagen som tur var. Jag var så trött så det värkte i kroppen och jag kände mig alldeles darrig. Men med lite sömn och en dusch kände man sig som en ny människa sedan igen.
Får hoppas att Mollys öra bara var något tillfälligt för hon sa inget om det ikväll. Vi säger att det har blivit av för mycket dykande istället ;-). 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails