2010/06/09

Lady Gaga ~Alejandro~

Halva blogg-Sverige skriver säkert om denna idag.

Lady Gagas premiär på Alejandro videon.

Jag älskar denna låten. Tycker den är så jäkla bra. Men jag gillar faktiskt det mesta hon gjort.

Och vad tycker jag om videon då?
Jag är inte den som brukar göra recensioner precis men idag kände jag att jag ville det.
Jag gillar videon. Lagom sexigt, läckra dova färger och Gaga ser ganska normal ut. Måste ju säga att den röda nunnedräkten i latex hon har på sig är så läcker. Lite, eller snarare mycket, tabu. Men det är väl det som är Gaga också. Tämja på gränserna.
Men hela videon skriker Madonna. Känns som om allt är plockat från olika Madonna videos och sedan bara blivit lite omgjorda och modernare. Men även om det är så så gillar jag den. Men sen är jag ju väldigt svag för Madonna också.

Vad tycker du om videon?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails