2010/06/06

Allergisk mot myggbett

Jag ska nog inte klaga på mina ganska stora blemmor från myggbett.
Speciellt inte när man ser Mollys.

001 
Hon har mängder av bett och dom är enorma.
Men hon verkar inte klia så mycket men det är ändå inte bra att hon får så stora. Jag får hålla koll på dom och se. Kan ju hända at hon behöver medicin. Undra om det finns något receptfritt till barn mot sådan allergi? Nog bäst att kolla upp det så man har hemma ifall det behövs.

Sen har vi tur med Lilly för hon har inte fått ett enda bett. Konstigt hur det kan bli.

1 kommentar:

Johan sa...

jag vet tyvärr inte någon medicin men jag kommer ihåg att jag var likadan när jag var mindre, men jag hoppas att det blir bättre år för år för jag lider med Molly. Usch, de där betten är inte att leka med. Suck...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails