2012/11/17

Ut och svira, slarva eller bara ha jäkligt roligt

Jag ska minsann ut och svira ikväll. Svira kanske var fel ord men jag ska ut och slarva. Fast slarva var kanske också fel ord men jag ska ut och ha jäkligt roligt ikväll.

Japp, så är det. Jag ska på kärringfest med cirka 25 andra partysugna kärringar. Det ska bli så jäkla roligt att släppa loss lite. Jag har ju nära och bra hem också då festlokalen ligger 200 meter hemifrån och jag har därför krypavstånd hem. Jag får dock tänka på mitt onda knä så det är kanske inte att rekommendera.

004

Knytkalas innebär en massa olika goda saker. Jag håller mig till det söta, surprise, och har precis gjort klart. Jag kan avslöja att det blev gudomligt gott. Återkommer med det under morgondagen eller kanske snarare under morgonkvällen. Det kan hända att jag dansar natten lång, mycket troligt skulle jag nog säga, och kanske är trött imorgon. Absolut ingen annan anledning (harkel).

Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails