2012/11/29

En vild natt

Man skulle kunna tro att jag har haft en vild natt med tanke på mitt knullrufs.

2012-11-28 09.09.04

Kära maken har ju fått en ny madrass som är säkert 5 centimeter högre än min. Det är liksom bara att rulla över så att säga, inte en massa kullar att bestiga först, utan lagom höjd. Men jag får göra er besvikna med att meddela att så inte varit fallet.

Dock är det kära makens madrass som ställt till det i alla fall. För när minstingen kommer in på natten med sin stora elefant, storlek minsting, och sitt täcke brukar hon klämma ner sig mellan oss och hamna mitt i sängen. Detta är ju då lite svårare ni eftersom det naturliga är att glida ner på min sida. Så där ligger jag då och delar min sida med minsting plus en minsting elefant och försöker hitta en bra ställning. Jag ligger liksom så långt ut på kanten det går så jag har inget att ta spjärn mot.

Så min vilda natt bestod av att försöka hitta en bra ställning att sova i. Och när jag låg där och gled rundor i sängen så har jag då fått ett härligt rufs. Men, men det hade kunnat vara det första.

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Hade det varit knullrufs hade du kanske sett lite gladare ut? ;-D

Nettan sa...

Så sant, så sant :-). Kroppsspråket avslöjar en alltid :-) / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails