2012/11/27

Gilla mig för den jag är

Jag känner mig nog allt lite mediakåt. Något som har vuxit litegrann med tiden tror jag. Så nu går jag här och funderar på hur jag ska få utlopp för detta. Det är ju aldrig bra att gå och ha sådana känslor instängda så det är väl bara att skrida till verket och låta den lilla narcissistiska sidan få spelrum.

Så jag tror jag ska starta en sida på facebook. En helt egen sida som jag själv får bossa över. Naturligtvis är det trevligt om jag får några med mig också. Gillar lite tanken att folk trycker på gillar. Man skulle kanske kalla det för någon slags egoboost.

Sen önskar jag mig förstås en sådan där ruta från facebook också. Detta kan kanske bli lite kärvare det där men skam den som ger sig vilket troligtvis kommer att vara jag om en stund.

Så klicka in dig på The one and only Nettan och gilla mig gärna. Av de anledningar jag gett dig där uppe eller för att du helt enkelt gillar litegrann. 

Nettan

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails