2012/11/23

Kära medtrafikant

Hej det är jag, bitterfittan i den stora blå citran, som du av någon anledning valde att köra upp i röven. Jag är liksom inte intresserad av att ha en okänd gammal gubbe så nära att det knappt ens är det berömda håret som skiljer. Det går liksom inte att trycka på för att med våld kunna komma till. Jag blir så jävla irriterad på sådan som er som inte fattar att det inte hjälper. Jag kan inte komma någonstans eftersom vi befinner oss mitt i stan, mitt i rusningstrafik om man nu kan kalla det det här på landet och det är bilar lite överallt. Det sådana som ni inte inser är att det är så stressande och att jag istället för att ha stenkoll framåt måste sitta och hålla stenkoll på dig där bak för att jag inte ska råka bromsa så du har mig fastnaglad.

Så bara för att du har kört bil i 100 år så betyder inte det att du får köra precis som du vill. Det finns mycket fler bilar och andra personer ute i trafiken nu än det fanns på din tid då du fick veva igång bilen. Så kan du inte hantera det så lämna för helsike in körkortet så andra slipper ha dig ute.

Mvh Bitterfittan som är rädd om sin häck och som tänker på andra

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails