2012/11/09

Det är fredag, jag är skittrött och mitt hår är flottigt

En morgon som vilken som helst. Ja förutom att jag tydligen snoozat en gång för mycket och missat tio minuter av dyrbar morgontid. Hur detta gått till är jag dock inte fullt medveten av. Men det är fredag, jag är skittrött och mitt hår är flottigt.

Ja sedan är det förstås detta med ombytlighet för att trycka på mamma-tålamodsknappen då. Jag har glömt marmeladen under osten på Lillys macka hela veckan men duttat dit när hon frågat. Idag var jag stolt som en tupp för att jag faktiskt duttat på marmeladen innan hon sa något. Big mistake.

-Är det marmelad under macken?

Jag nickade.

-Jag vill inte ha marmelad på min macka.

Men va fan. Flickebarnet fick dock äta den ändå fast det var lite kink först. Så nu är tålamodet redan vaket och satt på full alert.

2012-11-09 07.18.18

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails