2012/11/11

Kära maka sa han

Kära maka eller något liknande sa kära maken till mig i går. Jag har så ont i axeln och jag tror att det är för att jag sitter konstigt vi datorn. Så du kan väl säga till när du ser att jag har fötterna upp.

Jag harklade mig lite lätt till att börja med och fötterna åkte ner. Jag sa till och efter en liten stund till sa jag till igen. Jag byggde upp fort men kuddar för att han inte skulle kunna lägga upp fötterna. Detta “råkade” han sparka ner. Fatta att man tar sitt uppdrag på allvar för att han ska må bra också gör han på detta viset. Började känna igen det där tjatet fast det brukar inte involvera honom då i alla fall inte om de gäller äktenskapliga förpliktelser.

2012-11-10 20.37.51

Jag kanske ska möblera om här idag Blinkar.

2 kommentarer:

Tommy sa...

Sv: Tack så jätte mycket för den fina kommenteren!

Skrattar! Inte konstigt att han får ont! :)

Nettan sa...

Nej, precis. Och ändå fortsätter han. Men det sägs ju att det inte är lätt att lära gamla hundar att sitta ;-) / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails