2011/07/01

Är det en ny “leksak”?

Jag hade en litet tupperware-demo igår. Kan väl säga att det inte blev någon storvinst för säljaren men vi hade trevligt i alla fall och det är huvudsaken, i alla fall om man är den som sitter på stolen och inte står där framme. Jag fick lite mer saker till mitt redan överfyllda tupperwareskåp , till kära makens suckande min.
-Vad ska vi med allt till sa han. Vi har ju redan så mycket och så får du mer skålar och flaskor.
Men det är ju alltid bra att ha och jag ska nog visa att det kommer till användning, en gång i alla fall. Och med tanke på det överfulla skåpet började tankarna flyta iväg och genast hittade jag andra praktiska användningsområden till min ena sak.

004

Man skulle kanske kunna använda den som en ny “leksak”. Bred och bra men problemet är väl kanske bara dom små hålen. Men kanske en vinterleksak när man ändå har kläder på sig. Ingenting för bikiniklädda kroppar. Inte illa att tupperware även gått in för sådana roliga saker. Men jag insåg efter lite spekulerande att det hjälpte inte mitt tupperwareskåp ett dugg eftersom denna “leksak” ändå inte ska befinna sig där utan den skulle stå i redskapsbyttan. Så som vanligt var det bara mina tankar som svävade bort och på något vis hamnat på detta ämne igen. Jag förstår inte detta. Men visst ser det ut som en lite ny leksak? Jodå det gör den visst.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails