2011/07/11

Förstora snoppen?

Ibland kan man inte låta bli att fundera på om folk går på vad som helst. Det kommer dom allra konstigaste mailen in min inbox och när jag idag stannade upp och verkligen läste ett blev jag ännu mer förvånad.

Det jag läste idag var hur män skulle kunna få större snoppar genom att äta en pilla som var den ENDA pilla som var kliniskt bevisad att den hjälpte. Efter 6 månader kunde man se följande:

* En ökning med 1-3 inch på längden (1 inch = 2, 54 cm )
*En ökning på omkretsen med upp till 20 %
*Förhindrar förtidig utlösning
*Åstadkommer en längre, stenhård erektion
*Alla förändringarna som längd och omkrets var 100 % permanenta
*Man får dessutom 3 burkar gratis

Känns det lockande om du är man. Jag hoppas verkligen inte det.
*Dom lovar alltså en ökning på 2,54 – 7,62 cm. Har du då en dolme som redan är 20 cm skulle du kunna få en ordentlig batong på 27,62 cm. Kanske lockande för den som vill visa upp sig i någon porrfilm men jag som kvinna känner mig inte alls lockande av att bli påsatt av den storleken. 
*Fast då lovar ju detta pillret att omkretsen ska öka upp till 20 %. Men detta innebär också att ökningen skulle kunna bli 0,5 % också.
*Förtidig utlösning då som många män har problem med. Lösningen stavas inte piller utan stavas Start- och stoppmetoden. Blir snart en Hej och välkomna till Nettans sexspalt, men start- och stopp innebär för dom som är ovetande om detta att man stannar upp när man känner att man är på väg att komma och “klämmer” åt rund snoppen. När det sedan lagt sig så fortsätter man och kan sedan stanna igen om man känner för det. En sådan metod måste vara perfekt att öva när man onanerar fast det går säkert med partner med.
*Längre, stenhård erektion. Detta måste vara mycket lockande, i alla fall om du är kvinna. Men det säger sig väl själv att om du nu ökar till 27,62 cm samt 20 % i omkrets, hur skulle man lyckas med en stenhård erektion även med hjälp denna tablett då. Lite motsägande kan tyckas.
*100 % permanent på ökningarna. Vad ska man då ha 3 gratis burkar till?

Jag hoppas att män överlag är nöjda med sina snoppar. För jag kan säga att kvinnor klagar sällan över dom utan missnöjet ligger nog i er själva i så fall. Skulle ni vilja experimentera med er ädlaste kroppsdel för att istället kanske förlora en massa funktioner istället enbart för att göra den 2,54 cm längre? Jag hoppas att ni svara nej för jag kan lova att vi kvinnor älskar era snoppar ändå.

Röda läppar

4 kommentarer:

Västgötskan sa...

Idioti!
Men vad sjutton, vad kvinnor gör i dagens samhälle för att se "bättre" (eller inte) ut, så skulle jag ju inte bli förvånad om det är män som går på detta... :-P

Nettan sa...

Jag tänkte också lite på att jämföra kvinnors fåfäng och detta men insåg ändå att män förlorar ganska mycket på om dom skulle misslyckas med något som har med snoppen att göra. Jag hoppas inte heller att någon går på detta. / Nettan

Fredrik sa...

20 cm är ju en rejäl sak, så varför skulle reklamen vända sig till dem? Det är ju rätt få män som har så stor.

Medel är 16 cm, så det finns nog rätt många med 12-15 cm som blir lockade av reklamen.

Nettan sa...

Nej jag vet att 20 är ganska stort men reklamen är vänd till män över lag och sådan här tramsig reklam vänder sig till alla oavsett storlek. Men som jag sagt innan så hoppas jag att det inte finns män som går på det, oavsett vilken storlek man har på snoppen. / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails