2011/07/12

Lite livemusik

Härlig sommarkväll, massor av folk och bra musik. Min måndagskväll var räddad igår. Man måste ju hitta på något nu när CSI-abstinensen börjar bli riktigt svåra.
Allt var perfekt förutom en massa barn som satt på föräldrars axlar så att man hade svårt att fota. Föräldrar sätter upp barn på axlarna så att dom ska se men tänker inte på att dom själva med hjälp av dom på axlarna nu plötsligt är över 2 meter länga vilket medför att bakomvarande ser inte ett smack. Hörs att jag bara varit iväg på större konserter och inte är van vid detta fenomen att ha barn med sig.

Artisterna som var med igår var Ulrik Munther (hade inte en aning om vem han var), Love Generation, Kalle Christiansson, Vincent, Sanna Nielsen, Christian Waltz, Eric Amarillo och Nicke Borg. Jag har säkert glömt något också. Var positivt att Danny var sjuk och att dom ringt in Kalle istället. Fast det var nog bara jag i fjortisträsket som tyckte det för fjortisar var där gott om. Nicke var naturligtvis bäst men jag gillade även Vincent. Har har sådant härligt gung på sina låtar.

Blev sent innan jag kom i säng igår och just nu känner jag mig ganska sliten. Ögonen gör sådär ont som dom kan göra när tröttheten sliter i dom. Men det är bara till att kämpa på för i dagarna två är det årets event i Hålan med start idag. Marknaden är här så någon tidig sänggång ikväll lär det inte heller bli. Men vad fasen, man lever bara en gång och det är bara denna veckan som ska kämpas igenom innan semestern är här.

084 - Kopia

En sexig liten rocker. Kära maken trodde jag skulle bli en stalker nu. Men sådan är inte jag.

Ha en skön dag mina cybervänner. Och har ni vägarna förbi Skåneland så kan ni inte missa marknaden i Hålan.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails