2011/06/29

Han suckade lätt…

Han suckade lite lätt och muttrade lite när han  satt upp boken på hyllan i skåpet.
-Behöver du verkligen denna sa han till henne.
-Ja, jag tycker jag gör det för att kunna variera lite mer svarade hon glatt.
-Men det behövs bara en sort så jag tycker ändå detta var lite onödigt fortsatte han när han stängde skåpet.

Jag vet inte riktigt vad han pratar om. Det kan aldrig bli för mycket. Och för att fylla på alla 28 828 objekten som ligger i bildmappen så kommer här en bild.

006

Erkänna att det vattnas lite i munnen av denna läckra bild. Nu ska jag nog få lite nya tips och idéer på nya goda smaker.

3 kommentarer:

Ricksen sa...

Det räcker med kladdkakemuffins.

Nettan sa...

Precis som kära maken ;-). Weird ♥

Nett sa...

Ojdå, visste inte ens att dte fanns så många sorters. Min hörselnedsättning går ihop med tinnitusen sägs det för att det är en medfödd hörselskada, men från första början så var det just för hörseln som jag fick hörapparaterna från början.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails