2011/07/17

Semester

S.E.M.E.S.T.E.R
Vad blir det?
Jag hör inte. Vad blir det?
SEMESTER

Min kropp bara skriker efter min 4 efterlängtade semesterveckor. Att bara kunna släppa alla måsten och bara få finnas. Att inte känna någon stress från jobbet och inte behöva tänka på alla andra. Att bara rå om de mina och njuta. Som jag har längtat efter denna dag och nu är jag här och det är så otroligt härligt även om jag är ganska trött efter min jobbhelg. Men i morgon, ja då är det äkta semester.

Syster yster är nere från Oslo. Dom har varit här sedan i onsdagskväll men jag har knappt hunnit träffa dom. Så nu hinner vi göra det innan dom åker på torsdag. Lite har vi planerat denna vecka men det tar vi sen. Nu ska jag stänga ner, göra lite päror och sill och sedan slänga upp mina fötter i soffan och lata mig en stund. För det får jag göra eftersom jag har semester.

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Visst är det härligt? Semester är verkligen underskattat! Jag förstår inte de som läser mail och har på telefon på semestern. Bläää! :-P

Nettan sa...

Semester kan man längta till långt innan det är dags och då är det så skänt när man väl är där. Telefonen kan jag inte stänga av inte heller mail men jag är ingen som har verken mycket trafik på någon av dom. Lite sms om rea vill man ju gärna få ;-). / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails