2012/01/01

Så var 2011

En snabb tillbakablick på året som vi precis har lämnat bakom oss.

Januari: Snö, snö och snö. Det var fint och ljust inser jag nu när jag sitter här och regnet smattrar på rutan. Kära maken fick ut på en räddningsaktion när Molly fastnade i bebisgungan.

001

Februari: Var det fortfarande snö och framförallt kallt. Men ut med husväggen började det sakta spira.

019

011

Mars: Premiärgrillning med våra kära grannar och jag tror att Lilly längtade efter sommar och bad.

032

011

April: I slutet på april var marken täckt av ett vitt täcke med vitsippor och björkarna började skifta färg till grönt. Vi hade några riktigt sköna vårdagar som vi var ute och lapade sol i. Naturligtvis var vi nere och värmde oss vid majbrasan också.

062

104

Maj: Vi var ett gäng med karlar som uppvaktade vår brud.

027

Juni: Jag hade fått den stora äran att fota våra kära vänners bröllop. Ett mycket fint bröllop med mycket kärlek från alla. 
Jag fick också mitt efterlängtade besked. Antagen på skolan.
 

364

002

Juli: Vi tog tåget till Helsingborg och gick på Tropicariet och stötte på Kung Loui. En riktig höjdpunkt visade det sig eftersom tjejerna pratade länge om tåg- buss- och båtresan. Vi hamnade ju en runda i Danmark också.

008

040

Augusti: Jag fick min första beställning på cupecake.

008015

September: Det visade sig att det inte enbart är barnen som blir glade över små saker. Kära maken blev sådär barnsligt glad också tydligen.

004

Oktober: Är födelsedagsmånad här med 3 av 4 som firar då. Lilly hade sitt första barnkalas och Molly slog till med ett ordentligt disco.

019

013014

November: Molly spelade sin första Snapphanecup och var väldigt nöjd över sin fina medalj. Dom kom dock sist men det var glada miner ändå.

041

December: Jag gjorde en barnfotografering med Bertil och Viktor som jag gjorde magfotografering på 2 månader tidigare.
Året avslutades med god mat och goda vänner.

122

004

Det var lite av vad som hände 2011. Nu är det 2012 och nu kommer nya utmaningar och spännande saker. Så gott nytt 2012 på er alla.

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Vilket händelserikt år! :-)
Otroligt fina cupcakes du gör!

God fortsättning!

Nettan sa...

Tack :-). Ja när man tittar tillbaka på alla bilder man har liggandes så inser man vad mycket man hinner med. För min del har det varit ett spännande år med otroligt många nya utmaningar både vad gäller intelektuellt och hobbymässigt :-). / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails