2012/01/30

Ibland är det bra med mycket kläder

Nu är det så att vinter och kyla inte alls är min grej. Men jag måste erkänna att det är ganska skönt ibland att det ska på både termobyxor och jacka för ibland kan modekombinationerna bli lite väl färgstarka.
-Mamma, får jag gå in till P sedan när vi varit ute frågade hon.
Jag kunde tänka mig skräcken i ögonen på den andra mamman om hon sett klädvalet.
-Nej, hjärtat det går inte idag. Så tramsigt av mig egentligen.
 

003

004

Obs. Alla vita prickar på golvet är anledningen till Lillys minskade snutte. Dom små trådarna som hon drar loss och slänger på golvet. Spåren är lätta att följa och hon kan inte dölja var hon varit.

2 kommentarer:

katarina sa...

*skrattar hjärtligt* ja lite tramisig är du allt...

Nettan sa...

Ja, jag är nog det :-). / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails