2012/01/08

His back

Man må säga vad man vill om fotboll men det är ändå så att det finns vissa legender. Jag har lite svårt att förstå besattheten man kan få för vissa lag och vad det är som gör att man väljer ett lag framför ett annat. Hur man hittar sitt eget favoritlag. Det går säkert i arv många gånger men när det inte gör det.

Men finns det sådana legender som Paul Scholes så kan jag också tänka mig att heja en lite stund. I alla fall så pass länge som man kan vila ögonen på honom. Jag har haft det uppe innan men det tåls att ta upp igen. Denna man är bara så jäkla sexig och jag vet att jag är ganska ensam om att tycka detta. Men det struntar jag i för fotboll kan han spela och på ett hårt sett. Så då får kanske jag också bänka mig framför tv när Man U spelar och hålla kära maken sällskap. Men vi behöver ju inte säga att jag inte bryr mig så mycket om vad som händer utan jag vill bara ha en lite glimt av legenden.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails