2012/01/20

Pust

*Skrivit tenta i operativ distibutionslogistik. Check
*Druckit alldeles för mycket kaffe på grund av att jag tentat. Check
*Huvudvärk på grund av alldeles för mycket kaffe på grund av att jag skrivit tenta. Check
*Trött på grund av huvudvärk men absolut inte på grund av kaffeintag men på grund av att jag skrivit tenta. Check

Så spännande va? Nu ska jag i alla fall försöka ladda om till ikväll fast jag känner helt som ovan plus att jag känner en ganska stor irritation över att vi fortfarande inte fått svar på vår förra tenta som snart är 5 veckor sedan vi skrev.
Vi ska ut och äta, något tjejerna verkligen ser fram emot. Vi har till och med bokat bord för att vara säkra på att få ett. Nu vet jag inte om det är någon rusning vid den tiden vi ska ut men varför chansa nu när vi väl ger oss själva denna möjligheten. I vilket fall som helst ska det bli riktigt roligt att komma ut alla tillsammans. Så ladda, ladda, ladda om frun nu.

002

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails