2012/01/14

En liten utmärkelse som värmer ett skånska hjärta

Jag fick en award av Västgötskan. Jag blir alltid lika glad när man får sådana sådär spontant. Tack, snälla du :-).

award

Liebster betyder tydligen "käraste" och awarden ges endast till de som har färre än 200 följare. När man fått utmärkelsen ska man:

*Tacka den som gett utmärkelsen 
*Välja ut 5 bloggar man vill ge awarden till 
*Hoppas att de vill skicka vidare awarden

Jag läser många underbara bloggar, men några av dessa godbitar har ni här!
Låt er inspireras!

Annicake 
Barnens hjältar
Beellaaa
En kopp kaffe
Tant Marit

Nu vet jag ju inte riktigt om det är så att alla har under 200 följare men vad jag kunde utläsa så ska det nog stämma. Gör det inte det så ber jag vederbörande om ursäkt men vill ändå ge den till dessa fem.

 

4 kommentarer:

Barnens Hjältar sa...

Tusen tack!

Jag har tagit emot den och delat ut till fem andra :-)
Jag läser här med med jämna mellanrum. Trodde jag hade dig på bloglovin men hade tappat dig så jag lägger tillbaka dig där!

Nett sa...

Tack fina du, även jag brukar besöka din blogg emellanåt :) Hoppas att du har haft en fin helg. Själv har jag jobbarhelg i ända, men en natt kvar så får även jag ledigt.

Annica - annicake sa...

Tack snälla för awarden! Den värmer gott i hjärteroten! :)

ska skicka vidare inom kort!

Anonym sa...

TACK snälla du!
Det är ALLTID roligt att bli ihågkommen för något bra!
Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails