2012/01/20

Bloggutmaning: Raljera över precis vad som helst

Råkade springa på en rolig utmaning när jag var ute och tittade bloggar. Och utmaningar vet ju alla vad jag tycker om. Den går helt enkelt ut på följande:

“För att bevisa att man kan raljera över precis vad som helst, så gör vi nu så här:
En kommentar från dig kära läsare med ett ämne som jag ska skriva ett inlägg om. Ju mer kortfattad din beskrivning är, desto bättre. Ett enda ord räcker, exempelvis "Snor" eller varför inte "Makaroner". Jag kommer att välja sju ämnen bland er som kommenterar.”

Så varför missa tillfället att få bestämma om vad jag ska skriva om när valet är helt fritt. In och kommentera nu för jag tycker det låter spännande i alla fall och vill gärna göra denna utmaning men det är faktiskt upp till er.

Rött hjärta 

5 kommentarer:

Anonym sa...

Potträning

blogg.nsk.se/tantskarp sa...

Oj, den sprider sig :-D

Då får du "ikea" av mig.

mvh
Tant Skarp

tantskarp.blogspot.com

Nettan sa...

Spännande ord :-). Då kan jag börja lite smått nu då men jag vill gärna har fler ord. Så passa på när allt ligger i era händer :-). / Nettan

Katarina sa...

hmm. tydligen kom inte mitt förra inlägg med så jag provar igen :)
jag ger dig ordet "egentid"

Nettan sa...

Katarina: Jag tror det har varit lite problem med kommentarerna för där är fler som inte fått med sina på detta inlägget. Men nu är ditt ord registrerat, både här och i mina tankar :-). / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails