2011/06/23

-Den var inte pin, mamma

-Nej, den kan jag inte ha, den är inte pin, det är en pojktröja, den är för liten, den är för stor. Men mamma, den var inte pin alls.

Fick en hel sopsäck med kläder och har gått genom dom. Resulterade i att modelejonet Lilly stod vid sidan om och talade om vilka som var ok och vilka som skulle läggas tillbaka. Slutresultatet blev några klänningar som hade rätt färg, en kjol med glitter på, några enstaka tröjor med blommor eller dylikt på och några jeans. Så min 3 1/2 åring vet redan vad som är inne och ute verkar det som. Och inte har hon fått det intresset från mor sin i alla fall.

Så nu står jag här med en nästan full sopsäck med helt ok kläder som jag inte vet vad jag ska göra av. Funderar på att ringa Röda Korset i Hålan och fråga om dom har intresse av det. Annars får jag väl lämna dom till någon insamling för dom kan helt klart fungera ett varv till.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! JAg kollar gärna i säcken, haha ja det lät ju något!
Men om du endå ska ge bort det. Kram Tina

Nettan sa...

Då kan jag komma upp med den någon dag. Jobbar i helgen så jag ska se om jag kommer ihåg den, om ni är hemma vill säga :-) / Nettan

Anonym sa...

Jajjemensan vi är hemma! du är hjärtligt välkommen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails