2011/06/20

Chefsstolen uppvärmd

Då har semestrarna börjat. Och jag har intagit min lilla “chefs” possession. Lite synd att man inte kan kalla sig det ännu bara. Kommer att ha 3 dagar i veckan som jag kommer att sitta på kontoret och ha koll på kontorliga saker. Sådant jag gillar att göra. Papper och planering. Fast det är mycket data också men jag kan ju alltid skriva ut det för att få min lust att sortera papper tillgodosedd.  
Total kaos i morse och jag kunde inte rycka in för det var ganska mycket för mig att få ordning på. Men nu kan det bara bli bättre.
Fördel är helt klart att där finns egen toalett på kontoret. Riktigt lyxigt och det kan också innebära ingen ond mage när man kommer hem. Jag är nämligen en sådan där som inte kan, hur ska jag lägga fram det på ett fint vi, göra 2:an någon annan stans än hemma. Men under några dagar i veckan under 4 veckors tid finns det hopp även för mig.

Vilket skitinlägg det blev Blinkar.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails