2011/06/09

JAG ÄR INNE

Jag har varit på intervjun till skolan nu. Och det gick väl sådär.

Skojar faktiskt bara. Det gick bra. Det gick så bra att hade jag inte haft mina öron hade leendet slutat i nacken.

-Du har en mycket bra profil och det är inte många som har den insikten av vad distrubitionslogistik handlar om som du har. I midsommarveckan kommer antagningsbeslutet och du ska bara svara ja eller nej.

Jag är alltså inne på skolan. Helt jäkla otroligt. Jag vet inte vad mer jag ska säga. Det är inte ofta jag känner mig helt stum men jag är så glad så jag skulle kunna dansa rundor här. Det kommer att bli av Ler. Jag återkommer när jag lugnat mig.

3 kommentarer:

Lena H sa...

GRATTIS!!!!

Nettan sa...

Tack vännen :-)

Västgötskan sa...

Stort grattis!! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails