2011/06/04

Magnus ♥ Pia

Från en klarblå himmel började fredagen den 3 juni igår. En speciell dag för två av våra vänner. Men pompa och ståt blev dom igår man och hustru.

Men ett fotouppdrag att vara deras fotograf för dagen kan jag säga att jag var ordentligt nervös. Jag var nervös över att jag inte skulle lyckas få den där speciella bilden som är så viktig. Och med en skörd på 700 bilder måste jag säga att jag är ganska nöjd.

021006

Så detta blev detta. En otroligt läcker uppsättning som inte är för mycket om man säger så.

042

Lite avslappnat prat innan det är dags att slå upp portarna.

134

I kyrkan. Man ser den fantastiskt fina klänningen och släpet.

289

Vi tog sedan en liten fotorunda. Blev många fina bilder men jag kan inte visa allt. Tänkte jag skulle gå igenom dom sedan och lägga ut lite favoritbilder. Men några måste naturligtvis komma nu.

263301 
Tummen upp bilden är min absoluta favorit. Denna bild kan man verkligen säga att en bild säger mer än tusen ord.

362

En äkta maken vet alltid hur man räddar sin fru i nöd.

457

495

Vad är en bröllopsfotograf utan att ta bilder på ringarna. Inte mycket så därför var jag ju tvungen även att göra det.

587

611618

Magnus syster Tin gjorde även ett uppträdande med eld. Detta är helt fantastiskt att se.

Vi hade en underbar kväll och vi tackar för att vi fick vara med och uppleva denna tillsammans med alla underbara människor som var där igår. Och vilket gäng med folk som dessa underbara vänner har runt sig.
God mat och dans hela natten tills dom stängde av musiken. Jag hade nog kunnat dansa några timmar till men dom tyckte väl det räckte till klockan 3. Vi var sedan inte hemma förrän vid halv 7 i morse eftersom vi hamnade tillsammans med andra gäster i deras stuga. Känner mig lite seg och har grymt ont i fötterna. Men det är det värt. Allt efter en sådan kväll.

Så nu återstår det bara att återigen skicka bästa lyckönskningar till er, Herr och Fru Svensson.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej
Tack för du visar lite bilder från Pias bröllop:) Vi är gammla klasskamrater. Gärna fler bilder! Jag tycker bilderna du har tagit är supper fina gillar värkligen den med kramen o tummen upp:))
Du har en fin blogg!

KRAMKRAM
Christina :))

Unknown sa...

Tack för att du delar med dej av Pias bröllop:) Vi är ju fd klasskamrater! Älskar dina fina bilder:) Och bilden när dom kramas o tummen upp är ju klockren! du har en fin blogg o jag har nu blivit en följare, så jag kan följa din framfart:)

Må så gott:)

KRAMKRAM
Christina :))

Nettan sa...

Vad roligt att du gillade dom och även min lilla blogg. Då återstår det att se om jag uppfyller dina förväntningar nu då ;-). Jag har själv också tummen-uppbilden som en av mina favoriter. / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails