2011/06/06

Lite bröllopsbilder

Jag har suttit med bröllopsbilder till och från hela dagen idag. Har försökt att kolla över dom och har valt ut ca 40 stycken som jag har försökt att fixa till lite. Och jag är riktigt nöjd med resultatet. Och bara för att visa hur nöjd jag är kommer här några stycken av mina favoriter.

107 - Kopia092

117 - Kopia

130 - Kopia
197226

260

309

323 - Kopia

353356

364

495 - Kopia

Nu finns det massor andra att välja på för dom eftersom jag bara valt ut lite av mina favoriter. Så saknar ni vanliga porträttbilder så finns även det. Men jag älskar verkligen bilder när man får lite annorlunda vinklar och när detaljer kommer fram. Jag har använt både svartvitt och sepia-toner för att vissa helt enkelt var finare i sepia även om det inte var många. Så det var kanske därför jag valde ut just denna lilla skara av foto. Ska väl bara fixa över dom så jag kan traska bort med dom också. Men det blir inte ikväll för det känns ändå som om jag vill gå över dom en gång till så dom är ok. Kanske imorgon.

4 kommentarer:

Johanna sa...

Du är himla duktig nettan! :)

Nettan sa...

Tack :-). Sådant är alltid roligt att höra. / Nettan

Västgötskan sa...

Superfina! Håller med dig om att detaljer är underskattat! :-D

Nettan sa...

Tack :-). En liten detalj kan göra en hel bild om man lyckas få den rätt. Roligt att exprementera lite också. / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails