2011/06/19

Fototriss ~Skir~

Skir, då tänker jag på blommor. Finns säkert annat också men så får det bli. Eftersom jag håller födelsedag idag får det bli bilder från arkivet. Dom är 1 år gamla och det var då jag på riktigt började experimentera med foto. Jag tror jag har utvecklats lite under denna tiden om dock på ett amatörmässigt plan. Har gått från min lilla kamera, som dessa är tagna med, till min systemkamera också. 

Glada amatören Nettan

018

020

022

Fler skira bilder hittar du HÄR

10 kommentarer:

4U2 sa...

En riktig sommarblomma!

cat sa...

Så vackert och stilrent med den lilla vita skira blomman mot den ljusa bakgrunden.

Nillasdagar/Fotobloggen sa...

Så vackert, skirt och ändå "bara" en enkel liten prästkrage.

tPix sa...

Vackert och en fin sammanhållen triss

Sister Moonshine sa...

Skirt och vackert. Grattis till årsjubileet!

/Åsa

ju dotter sa...

Så enkelt och ändå väldigt vackert.

Lena Abrahamsson sa...

Vad kan vara skirare än en äkta svensk sommarblomma i vitt? Prästkragen. Bra val.

Barnens Hjältar sa...

Prästkragen är så fin :-) Ha en fortsatt fin vecka :-)

Anonym sa...

Prästkragar är bra fina.
Somrig och skir triss. =O)

Jah Hollis sa...

Vackra bilder som passar temat perfekt.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails