2010/10/18

Papa assmi eller Papa lazzmi?

Jag hade en riktig konsert i bilen när jag körde upp Molly till skolan för en stund sedan.

Till höger/bakom mig:
-Papa, papa, papa assmi. Papa, papa assmi. Och så vidare, och så vidare.

Bakom mig medans musiken till höger fortsatte att strömma ut:
-Lilly du sjunger fel. Du kan inte sjunga bara en massa papa, papa. Det är faktiskt såhär, här kan jag tänka mig att hon velat sätta händerna i sidan bara för att riktigt visa hur det är.
Papa, papa lazzmi. Lafed smede deda. Papa, papa lazzmi.

Jag reserverar mig givit vis för att orden inte riktigt stämmer ;-).
Men finns det något annat man kan le så mycket åt, naturligtvis när ingen av kidsen se, som när dom tror att dom kan en sång men inte får ett ord rätt. Man hör låten men förstår inte hur dom kan få ord så obegripliga.
♥Men ändå mina stjärnor♥

  Originalet till deras låtval idag

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails