2010/10/01

Lilly 3 år

Jaha då var det dags igen.
Lägga 1 år till på hyllan. Ett år som bara försvunnit i en rasandes fart.
Jag pratar naturligtvis om Lilly. För idag 9:05 blev min lillskrutta 3 år.

DSCF1089 
Jag kan inte fatta att det är 3 år sedan jag stod där i hallen och skulle åka in för att äntligen få träffa den vilda krabaten i magen. Jag var så nervös och jag kan tänka mig att det är därför jag ser så sammanbiten ut.

DSCF1094
För vild var hon i magen. Hon rumstrerade till och med om när dom plockade ut henne.
Men till slut fick vi ändå träffa henne.

DSCF1109
Och det fick även en mycket stolt storasyster som plötsligt över en natt bara blev sådär väldigt stor.

DSCF1157  
Och det visade sig att denna lilla skrutta var en lika glad och nöjd prick som syrran varit när hon var bebis.

DSC00709  DSC00712

1-årskalaset med tårta.
Denna lilla tjejen kunde inte gå utan hon sprang hela tiden. Hon hade inte någon första eller andra växel utan hon la i 4:an med en gång och drog iväg.

015
2-årsdagen.
Denna lilla tjejen var inte speciellt pratglad. Nickade mest och m:ade. Vi var lite oroligt men vännen hade varit likadan när han var lite.

021
Och nu har hon hunnit bli en liten 3-åring.
En 3-åring som har en vilja av järn, vilket inte alltid föräldrarna tycker är så positivt ;-).
En 3-åring som konstant pratar, så oron vi hade för 1 år sedan är borta. Frågar hela tiden:
-Vad är det?
-Vad gör du?
-Varför gör du så?
Osv, osv, osv, osv ;-). Listan kan bli hur lång som helst över fraser som ständigt frågas.
En 3-åring som är helt tokig i frukt och speciellt bananer och skulle kunna äta detta dygnet runt känns det som om nu inte vi hade stoppat henne.

♥ Grattis älskade barn på din dag ♥ 

DSCF1180-1 Bild1 010

2007 och 2008

003 013

2009 och 2010

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails