2010/10/20

Abstinens och tappade tänder

Oj vad beroende man är av teknikens under.

Telefonerna är nu uppe sedan i tisdagsmiddags men bredbandet ligger fortfarande nere.
Och jag är helt off. Jag kan väl dessutom erkänna att jag börjar få stora abstinens efter min blogg och även lite efter Facebook.
Hmm, undra om jag behöver hjälp ;-).
Nu har vi i alla fall lyckats koppla upp mobilen som USB-modem, tror jag det hette, så nu kan vi surfa lite.
Joho, så lycklig frun kan bli över en stunds fri surf.
Så nu efter en stunds fri surf får jag väl försöka mig på att “övningsköra” ett högskoleprov men det kännas som om jag är helt slut i skallen.
Vi har haft APT-träff idag och det tar minsann på krafterna samt att jag varit nere och handlat lite.

Från det ena till det andra.

Lilly satt och somnade i mitt knä igår kväll så jag fick smyga in henne på rummet och natta henne. Blev dessutom ingen tandborstning, vilket kanske händer 2-3 gånger om året. Den som var mest orolig över detta var Molly. Hon var väldigt rädd att Lilly nu skulle tappa tänderna över natten.
Ops, helt föräldrarnas fel eftersom det är något vi säger när dom trilskas med tandborstningen:
-Vi måste borsta annars kanske du tappar dina tänder.
Är vi stygga föräldrar som skrämmer våra barn så?
I morse när jag väckte Lilly kom Molly in och det första hon sa var:
-Lilly har du tappat dina tänder.
Lilly skakade på huvudet varav Molly gick fram och lyfte på hennes läpp :-).
Jodå, alla var där.
♥Härliga ungar♥

Jag kommer att svara på frågan jag fick i frågestunden snart. Eftersom det blev som det blev med bredbandet så kommer den snart.
Kanske ska ge er några dagar till ifall någon missat något.
Så länge jag inte svarat kan ni slänga in en fråga till :-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails